ArtSlider

כיצד נבטיח לך את הביטוח המושלם עבורך?

 

kidum trio1 

 כיצד נבטיח לך את הביטוח המושלם עבורך?

ביטוח מוצלח עונה על כמה תנאים, הוא חייב להיות כזה שאם חלילה בזמן אמת, יתעורר מקרה ביטוחי תקבל במהירות את הפיצוי, כפי שהוסכם מראש ובלי בעיות. מבלי שחברת הביטוח "תמצא סיבות" כיצד בעצם לא היית מבוטח או אינך זכאי למלוא הסכום.
ביטוח מוצלח, הוא כזה שמותאם לצרכים שלך ושל משפחתך, המביא בחשבון את תוכניותכם לעתיד, מודע לכושר ההכנסה והיכולות שלכם.
ביטוח מצוין, הוא כזה שמציע לכם את כל זה בעלות הנמוכה ביותר האפשרית שתעניק לכם כיסוי מקסימלי מחד ומבלי לשלם על דברים מיותרים לכם. כדי לספק לך את כל זאת, חייבים להכיר את כל הפוליסות השונות של חברות הביטוח, להיות מסוגלים להרכיב ביטוח שיכיל לפעמים שיבוץ מכמה חברות ביטוח.
כדי להשיג זאת, יש צורך להכיר אותך ואת בני ביתך! לבחון יחד את הרצונות שלכם והצרכים המשתנים והמתהווים שלכם כמשפחה.
ככה אנחנו מבטיחים לך את הביטוח הכי בטוח שיש!

"קידום" סוכנות לביטוח הינה הסוכנות היחידה בארץ המרכזת את כל סוגי הביטוחיים הפרטיים ומאפשרת ללקוחותיה לבחון, לבחור ולהרכיב את התמהיל הביטוחי המושלם עבורם.

איך זה קורה בפועל?
שלבים בהתנהלות מול לקוח:

1. הסבר על סוגי הביטוח וההבחנות בינהם.

2. בדיקה כללית של מצבך– איזה ביטוחים קיימים ברשותך כיום, מה הם באמת כוללים, האם יש הרחבות ומה זה מכסה. בדיקה של מה שהמבוטח חושב שיש לו ומה נדמה לו שהוא מכוסה מפניו מול המציאות במקרה של מימוש. האם כל המידע הרלבנטי היה קיים בפני חברת הביטוח. בדיקת מצב רפואי, גיל, מצב משפחתי ועוד.

3. בדיקת צרכים – בהתאם למצב האישי. בכפוף לעיסוק, למצב המשפחתי לשינויים הצפויים בחייך. מה הכרחי, בחינת סדרי העדיפויות, בחינת הצרכים כיום ומתוך התבוננות לעתיד.

4. סקר שוק וקבלת הצעות - קבלת הצעות שונות מחברות ביטוח עבור הלקוח הספציפי בכפוף לצרכיו ומצבו כיום. השוואה ובדיקת כדאיות. מה מציעה כל אחת מחברות הביטוח למבוטח בתנאים הספציפים הללו.

5. עלות תועלת – הרכבת "פאזל" התאמה אישית מתוך מגוון הצעות חברות הביטוח השונות לקבלת ביטוח המשתלם ביותר והמותאם ביותר ללקוח

6. מילוי הצהרת בריאות – לאחר בדיקת המסמכים הרפואיים והצהרת הבריאות, לפני חתימה, מתבצעת בדיקה. שליחת ההצעה לוועדה הרפואית וקבלת תגובה מפורטת בכתב. לאחריה מתנהל משא ומתן מול חברת הביטוח בכדי להגיע להסדר עם התנאים הטובים ביותר למבוטחינו ומתוך וודאות שבמקרה הצורך הן אכן ימולאו.

7. דו"ח ביטוחי – עם סיום התהליך, מתבצעת בדיקת תקינות הפוליסה בהתאם לתנאים שסוכמו באופן שיבטיח למבוטח שליטה והבנה מלאה על מצבו הביטוחי .

מדוע חברות הביטוח תמיד משלמות את הפיצוי המוסכם למבוטחים של "קידום"

הלקוחות שלנו מקבלים במקרה הצורך את הסכומים שנקבעו בהסכם הביטוחי, כי אנחנו עושים את כל העבודה עוד לפני שנגרם אירוע ביטוחי.
אנחנו בודקים לעומק את ההיסטוריה הרפואית, מאחר ואנו יודעים שלפעמים אנשים יכולים לשכוח מצבים, יועצי הביטוח שלנו מוודאים, ובוחנים את כל ההיסטוריה הרפואית.
אנחנו לעולם לא נייפה את המציאות או נחשוב שאירוע מסוים הוא זניח או לא רלבנטי. כשאנו פונים לחברות הביטוח כל המידע בשלמותו נמצא מול חברת הביטוח וככזה נשלח לוועדה הרפואית לבדיקה. אנחנו מעדיפים לתת יותר ולהעמיק לבחון בהתחלה ולמנוע מצב בו אחרי שנים של תשלומי פרמיה יסתבר שהביטוח לא תקף עקב העדר מידע זה או אחר.

ומה קורה אם בעקבות כל החשיפה של ההיסטוריה הרפואית באמת חברת הביטוח מסרבת לבטח?

אם חברת הביטוח בעקבות ההתכתבות מולנו והמסמכי הרפואיים שמסרנו מחליטה לא לקבל את הלקוח ואחרי שבדקנו את האפשרויות בחברות השונות. נפנה לחברת הביטוח לשם קבלת ביטוח הכולל החרגות. כלומר כן יהיה כיסוי אבל לא על הבעיה שכבר קיימת ושבגינה חברת הביטוח לא רוצה לקחת את הסיכון. יועצי הביטוח של "קידום" בעצמם (ובסיוע אנשי המקצוע שלנו, אם צריך אנו מביאים גם חוות דעת של רופא מטעמנו), מתנהלים מול חברת הביטוח. זאת כדי להבטיח שההחרגה תהיה מצומצמת ותחול רק על המצב הקיים. כך זוכה הלקוח לכיסוי מקסימלי שיבטיח את התרכים שלו אבל לא להבטחות שווא שלא ימומשו בשעת פקודה.

למאמרים נוספים:  ההיסטוריה של הביטוח בישראל     הרפורמה הביטוחית

לקבלת פרטים ומידע